Julia - this is it.

hallåj, hallåj! denna dag har det typ inte hänt ett skit! Var hembjuden till Emma i min klass på kalas men eftersom jag inte har tagit tag i något pluggande denna helg, så blev det ingen tårta för min del. Har istället suttit fastklistrad framför datorn och bara skrivit och skrivit, roliga dag? ONEJ! Det enda roliga som har hänt idag är att jag har varit hos frisören och klippt topparna. Hade kunnat lägga upp en bild på hur det blev men det syns ingen skillnad, blir då inte så intressant!

Hade gärna velat fara till Anders ikväll och se på hockeyn, men eftersom jag har NkB-prov imorgon så blir det att stanna hemma... (anledningen till att jag skriver så mycket om mitt pluggande, är för att jag dränkt i inlämningar och prov för tillfället.)


Goda minnen från midsommar -07












Kommentarer
Postat av: Anonym

sommaren till 1an?=)

2010-02-10 @ 16:17:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0