Julia - Tuesday

Har inte blivit så mycket bloggande för både min och Anettes del. Jag tycker faktiskt att det är lite svårt/jobbigt att hålla en blogg vid liv, är ju inte så van men jag kämpar på så gott jag kan. Har kommit in i någon tröttperiod där jag bara vill sova, sova och sova. Lever kanske ett för hektiskt liv.. vem vet. Känner att lov skulle sitta riktigt fint nu, och framför allt ÅRE! Längtar.

Dagen har bestått av att jag har varit i skolan och fått igen prov, och det är skönt att inse att allt mitt pluggande har gett resultat! Efter skolan var det egentligen meningen att vi skulle göra lite projektarbete men tyvärr så Jenny sjuk och vi var tvungna att ställa in det. Drog mig då istället till 360 för att träna lite. Har nu fått lite tips på olika övningar som jag kan börja göra, så nu känns det riktigt kul att träna.

Friluftslivsklasserna har på fredag hockeycup på isladan vilket som ska bli jäkligt kul. Tyvärr har vi tappat en av våra bästa spelare, Emma, som istället ska åka Wasaloppet, jag hoppas att det går bra för henne där istället. Min skicklighet på skridskor är det väl inte så mycket att skryta om, kan bara bromsa åt ett håll! Men det är iaf nått! Sen gäller det bara att försöka hålla sig uppe på fötterna och att inte vi tjejer åker för mycket offside, så att domaren blåste sönder matchen. Man kan väl som säga att det var de som förstörde matcherna förra året ;)


Jag och Anders på Tjörn i somras.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0