Julia - today

Längtar galet mycket till att få käka en semla! (anders jag hoppas att du överraskar och köper en till mig). Ikväll blir det träning sen tror jag att det blir att krypa ner i soffan och kika på skidskytte. Grattis till Kalla som igår tog OS-guld! Aja, nu blir det försöka få i sig lite fika innan träningen börjar.

PS: en semla förstör en halvtimmes HÅRD träning, de ni!



(varför ser det typ ut som att jag är gravid på bilden?)

Detta har jag på mig idag.
Halsband - MQ
Kofta - Mammsens, från H&M tror jag.
T-shirt - H&M
Långt linne - Filippa K
Strumpbyxor - H&M

Kommentarer
Postat av: Lena

Du kanske har en bebbe i magen

2010-02-16 @ 19:13:54
Postat av: Refat El-sayed

Bra där Limmet!

Äntligen tillökning i familjen..

Fostra han väl!

2010-02-16 @ 20:14:51
Postat av: Mamma

Du har en mammaklänning på dig.

2010-02-17 @ 20:13:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0