Julia - Hard workwork

Känner att jag inte håller samma standard som Anette, vad kan de bero på.... antingen skriver hon bara en massa onödiga inlägg eller så är det jag som är dålig på att skriva?! Hade iaf bara en lektion idag, så som jag alltid har på måndagar. For sedan på 360 och tränade spinning och core, säger bara beach 10 here I come! Nu ikväll har jag varit och jobbat på Wayne's.

Som Nettan skrev tidigare så har vi även varit på resia idag och betalt delar av vår resa till Turkiet. Tyvärr så var det bara jag som kunde betala eftersom det var något bajs med de andras kort. SÅ TJEJER betala ikväll, lämna inte mig och Fanny ensamma till Turkland!


Jag och Fanny i Turkiet -08


Kommentarer
Postat av: Fanny

bäst att alla betalar så vi inte behöver bli ensamma i turkiet ännu en gång!!

2010-02-01 @ 22:19:40
URL: http://fannyk.blogg.se/
Postat av: hähä

Hon den där Fanny är ju riktigt het=)

2010-02-02 @ 12:59:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0