Julia - fix you

Fan vad skönt det är att vara ledig! Är så otroligt jobbigt att gå upp på mornarna, morgonen är inte min tid på dygnet. fyfan. Nu är jag iaf hemma efter en si sådär halv lång skoldag (nej jag vet inte så lång). Så nu vill jag bara krypa ner i soffan och kolla på tv, är så trött! Men självklart så måste man börja på nästa inlämningsuppgift... Vill bara att den här veckan plus nästa ska vara över! Så att jag någon gång kan börja skriva och berätta att jag har gjort någonting roligt.

Ikväll blir det iaf träning, sedan hoppas jag att Anders bjuder mig på god middag.

NU åter till mitt otroligt roliga skrivande.



kan det inte bara bli sommar snart!


Kommentarer
Postat av: Ante

Ska nog kunna fixa lite smarrig kyckling till dig;)

2010-02-09 @ 14:17:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0