Julia - back before you know it

heellååja. Eftersom Anette sitter å surar så får väl jag komma med lite glädje, hehehe. Har varit och jobbat ikväll, behöver varenda öre nu kan jag säga! Har sagt till mig själv att jag inte ska köpa någonting på hela januari och februari, har lyckats hyffsat bra men det är svårt att hålla händerna bort när man går på stan. De enda pengarna som går nu går tyvärr till festande. Som i helgen då var vi på station 100 kr i inträde sen köpte jag en drink för cirka 100 kr, efter de så skulle jag självklart vara snäll och bjuda Anders på subway! Såå si sådär 340 spänn försvann... sjukt dyrt att gå ut! Och nu ihelgen verkar det luta åt fest igen.. men det blir nog lugna puckar för mig, eftersom jag jobbar.

Är sjukt kallt ute nu, vill bara fara bort till något varmt ställe. Som tur är så far vi snart till Thailand! Wonderful! Vill bli bruuun..


Bild från sommaren -08


Kommentarer
Postat av: nathalie

haha ljuuuuus :D

2010-02-11 @ 11:34:47
URL: http://nattilou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0