Julia - a great day

Sorry för dålig uppdatering, men jag har verkligen inte haft tid, har så otroligt mycket i skolan nu. Dagen började iaf med att jag var sen till skolan, skynda mig därför som en jävla idiot! Sen när jag väl kom fram till skolan så visade det sig att läraren var sjuk... baalll. Så nu måste jag sitta och vänta här fram till tjugo i tolv, då min nästa lektion börjar och då ska vi tydligen se film. VÄRD DAG?!

Gårdagen hände det inte så mycket. Slutade vid halv elva och då for jag vidare till 360 där jag körde lunchspinning och core. Resten av eftermiddagen satt jag, som säker många andra i klassen gjorde, fastklistrad framför datorn och skrev klart min samhällsinlämning. Bara en inlämning återstår denna veckan, sen är jag förhoppningsvis fri från inlämningar ett tag framöver.

Nu ska jag se om jag hittar några från min klass PEACE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0