Gästbloggarn - GANDALF eller KAMREM?

"Den som hånar Julia hädar hennes skapare".

Med det vill jag få sagt att hon är lik Clint Eastwood.

Så, ursäkta, då har jag yttrat dagens aggressioner på detta folkvänliga forum.

Vill även tillägga att idag delas gästbloggarns bröd i två delar.

Dels jag, gästbloggarn, men även en kompanjon med ett dolt förflutet.

 

Nu till saken, idag har mina memoarer blivit stulna. Detta är mycket beklagligt och jag förstår att ni lider med mig (oss).

Det ska också tilläggas att för en person med min status på blogghimlen kan detta naturligtvis få förödande konsekvenser.

Jag tror de blev stulna när jag olyckligtvis hamnade i en väldigt prekär situationen i gränslandet mellan Österjörn och Boliden, precis i höjd med Lillkågeträsk.

Jag befann mig på platsen för att jag, ryktesvägen, hade hört att Paradise-Jocke och Viktor Asserud körde en beatboxtävling av sällan skådat slag.

Detta visade sig tyvärr inte stämma, utan istället var det en fälla för att lägga vantarna på

mina memoarer.





Nu ska mitt inlägg skifta från sorgens färger till betydligt gladare toner.

Idag har jag duschat, (jag känner en kille som duschat 30 gånger).

Väl i duschen kom jag spontant att tänka på hur man kan vispa ägg poröst?!

Mycket har jag upplevt, men ALDRIG ett poröst ägg!

Avslutningsvis lägger vi in dagens fråga: Konsum eller Lidl?

/ GB = Gästbloggarn (Gangstah Bitch) /MD = Med kompanjon (Målvakts David)


Kommentarer
Postat av: Patrik

2010-02-03 @ 12:35:44
Postat av: Patrik

Ändå typ Lidl?

2010-02-03 @ 12:37:13
Postat av: ThaRizzla

Skulle säga kamrem och coopkonsum

2010-02-03 @ 16:47:02
Postat av: nathalie

om jag skulle få välja så skulle det bli jour livs!

2010-02-11 @ 19:05:32
URL: http://nattilou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0