Anette - Yes, I can see you

Idag vaknade man alldeles för sent! 13.20 är inte ok! Igår såg jag paradise finalen och jag är glad över det paret som vann, dvs Jackie och Patrik! Det var bra gjort. Tycker Erika och Kristoffer blev lite ägda när dom bara fick en person på deras sida, nog för att det är sant att de har offrat väldigt mycket för att stå där. Men då hade dom också svikit och ljugit för sina kompisar. Så skyll dig själv. Tycker dock att det var väldigt lite pengar man fick i vinst... bara 125 000 kr var, eller bara och bara, men jag trodde att de skulle få åtmindstonde en halv mille var...

Idag ska jag hinna med att äta lunch någonstans, sen ska jag förbi morfars längenhet och städa. Och ikväll ska det brännas chipspåsar på gymmet. Eller hur Johanna! Måste gå nu, men ni får ha en trevlig dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0