Anette - Somebody just told me

Jaha! Idag har jag hunnit med en kvärrunda på stan, köpte med mig ett par jeansleggings hem. Sen fick jag skjuts hem av Fanny för att jag missade bussen. Väldigt gulligt av henne, piltre! Nu ska jag över till moffa och städa hela dan.

Ikväll ska jag och Johanna träna igen. Trodde att jag skulle ha en sjuk träningsvärk idag, men jag har typ ingenting. Det var väldigt underligt. Men får väl träna hårt idag då. Blir mage och rygg idag. HEHE. Kommer inte kunna skratta imorgon...

Idag ser jag ut såhär:
Tröja - Jc
Leggings - Gina
Smycken - Lindex, ur&penn, H&M




Det här är mina nya jeansleggings. Jättesnygg med converse till. (Vero moda)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0