Anette - Sing for life

"tyst kvinna" säger Kajsa åt mig. Jag har inget bättre för mig än att sitta och låta som en apa. Medan Kajsa och Malin håller på med Projektarbete så funderar jag på att förbereda och renskriva min redovisning som jag har sista lektionen. Är det friskt att man hatar fredagar? Det är så otroligt jobbigt! Börjar halv 9 och slutar 4!?

Som en underbar start på dagen så vaknade jag 08.05. Jag stirrade på klockan och flög upp ur sängen. Tog på mig första bästa kläder. Sprang in på toaletten och tvärfixade mig. Var klar 08.10. Men då kom jag på. Hur fan ska jag ta mig till skolan? Jag är ju på MORÖBACKE!? Fan, fan, fan. Jag kunde verkligen inte komma försent till den första lektionen, för att på nått sätt har jag alltid lyckats komma försent till just den... Värt. Mamma och alla är hemma, men ingen vill skjutsa mig. Jag blir förbannad, och tillslut lyckas jag övertala dom. Det tog ett tag så jag kom ändå 7 minuter försent. ORKA... AJA.. finns inget jag kan göra åt det nu. Älska livet?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack Anette.... du förstörde just min aptit med den där bilden..

2010-02-05 @ 16:07:07
URL: http://fannyk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0