Anette - Since you took your love away

Jag somnade ganska fort. Vaknade typ 2 timmar senare av att mamma stegade in på mitt rum och visade upp sin nya frisyr som blev mycket bra. Har nu hunnit äta hamburgare och pommes och pluggat lite religion. Vet inte riktigt hur jag ska ta tag i pluggandet. Har religionsprov på tisdag, matteprov på torsdag, sen har jag må-fredag kl 08.00-21.00 rep till baldershowen. När ska jag hinna plugga? Stockholm på fredag-söndag, sen baldershowen direkt efter flyget. Jag kommer inte hinna plugga fysik... Har det provet på måndag.. BLÄÄÄÄÄ. Man vill ju inte plugga i stockholm heller.... flänn.

Nu ska jag lindra min ryggvärk. Mamma ska massera mig NU. Puss


Cristiano Ronaldo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0