Anette - Remember those walls

Vi var på resia idag och tänkte betala resan till turkiet, men det gick inte så bra... det var bara Julia v som kunde betala så alla fick fara hem... vi måste tydligen betala via deturs hemsida. Så jag måste göra det nu.
Ikväll är det tv som står på schemat. Ska se outsiders kl åtta. Det ska tydligen handla om folk som är rädda för tjockisar. Alltså rädd! Precis som jag är rädd för mörker? Friskt? Haha! Måste ses verkligen! Efter det får jag väl hitta på nått i en timma, sen är det ph kl tio. Måste också ses! Så då vet ni vad jag gör ikväll=)

Kommentarer
Postat av: juulan

svar: åh tack så jättemycket. Vad roligt att du/ni tycker det!!!

2010-02-01 @ 17:20:46
URL: http://juulan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0