Anette - Put your hands in the air

Jag är i chock! Julia har tagit tag i bloggandet nu när jag helt har varit ute och cyklat en stund. Ja... jag har flera bilder som jag ska lägga in så fort jag får sladden till mobilen. Jag ber om ursäkt kära läsare.

Just nu sitter jag och väntar på min pizza, sen ska jag se oth från första säsongen, andra avsnittet. Efter det ska jag över till morfars lägenhet och städa som aldrig förr. Ska städa ända tills det skiner. Ska även städa hela dagen imorgon. Kommer vara helt förstörd...

Igår var jag iaf ute på station med min faster, syster och mina vänner. Det var väldigt roligt må jag säga=) Gårkvällen började på skellefteåkraft arena där jag och min syrra hade kungliga platser näst högst upp i mitten. Inte dåliigt! Sedan gick vi hem, fixade oss. Jag drog på förfest och sen hamnade jag där de flesta hamnade! Nya hittar: Bacardi rass och P2 och piggelinshot.

Nu blir jag tokitoki på den här datorn, den byter hela tiden rad. Såå, pallar inte skriva en rad till. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0