Anette - Pain

Äntligen är jag klar med dagens städning. Ska upp tidigt imorgon och städa igen. Vi måste typ bli klara imorgon för snart kommer mäklarna och ska titta på lägenheten. Kan ju inte se ut hur som helst då. Nu pratar jag ju självklart inte om att dammsuga osv.. utan när jag säger städa menar jag plocka bort allt!
Jag funderar på att sätta på en film. Är helt slut i kroppen så jag ska bara ligga och vila. Får hitta på något imorgon. Nog för att det känns värdare att hitta på nått ikväll eftersom vi är lediga imorgon. Får se hur det blir. Kanske någon dyker upp, annars blir det film med mamsen kanske.
Har nackont. Känner mig som quasimodo eller nått....nä jag känner mig helt enkelt som om jag har spänt nacken i 300 år och har träningsvärk och allt annat ont som finns, typ mjölksyra.
Bara för att jag är så hopplöst snygg när jag använder förvrängning... Och bara för att ni är så less på att jag lägger ut sånna bilder. Men jag dör alltid av skratt. Ni ska bara se hur sjuka bilder jag har, den här är lindrig må jag säga. Jag är för barkad för att finnas... ni skulle inte klara av att se dom utan att bli nått, äcklad, rädd, ja nått negativt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0