Anette - Kom med förslag!

Det här är inte okej? Eller vad säger ni. Julia har inte skrivit nått på snart 2 dagar. Det verkar bara som att det är jag som lägger ner tid och hjärta i bloggen. Men jag tänkte bara säga till er läsare att ni får mycket gärna komma med förslag till bloggen, tex saker vi kan förbättra, saker vi kan skriva om, mer bilder, mer personligt. Jaa, ni förstår vad jag menar. Kom väldigt gärna med förslag!

Jag är fortfarande proppmätt! Ska snart gå och göra lite te och mackor, sen se nått på tv och göra en tidig kväll. Trots att jag har sovmorgon imorgon. Men jag behöver verkligen få sova ut. Det var ett tag sedan nu! Ska se om det är nått bra på tv. Puss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0