Anette - I swore I never fall again

Fredag är en dag då man ska må väldigt bra. Det är början på en helg. Man vill bara slappa och ha det skönt. Och precis så kännre jag idag. Ikväll ska jag se hockeyn med lite folk, och säkert blir det chips, är otroligt sugen nu iaf. Innan dess ska jag hinna trixa med en kavaj. Har ett trasigt halsband och ett armband som jag aldrig använder som jag ska utnyttja. Det blir säkert jättefult, men jag ska försöka ta fram mina skills!

Hittade denna bild på Nathalies facebook. En dag just när snön hade lagt sig så "bröt" jag foten på idrotten. Kunde iaf inte gå alls på foten. Blev akuten och allt senare. Men iaf, så var Simon min slav, han bar mig hem! I can see your halo! Min hjälte! Haha=)



Nu ska jag börja fixa lite=) Puss


Kommentarer
Postat av: nathalie

världens bästa simon!!

2010-02-19 @ 19:48:57
URL: http://nattilou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0