Anette - I hate to say goodbye

Nu ska jag gå och duscha. Har tränat med Johanna på gymmet och vi kommer ha såååå ont imorgon. Fifan. Vi slukade två ägg efter träningen för att få i oss tillräckligt med proteiner för att bygga muskler. Nu börjar allvaret.
När jag kommer hem till mami har dom köpt en konstig NASA mojäng...man ska snurra på den och den kan bli upp till 18 kg tung. Den är typ mindre än en tennisboll.. friskt? Vet ni hur ont det gör i armarna av att snurra den. SJUUKT ont.

Förlåt om jag varit lite tråkig idag med bilder osv. Men jag har typ inga roliga bilder.... Julia tror att ni kommer bli less om vi skriver för många inlägg. Hon säger max 2 om dagen till mig. Vad säger ni läsare om det? Tycker ni max två eller tycker ni jag ska skriva sönder bloggen?;P


Kommentarer
Postat av: Anonym

ingen bryr sig om eran patetiska blogg

2010-02-04 @ 01:35:30
Postat av: Anonym

skriv mke!

2010-02-04 @ 09:52:37
Postat av: Anonym

många inlägg ska det va!

2010-02-04 @ 12:33:11
Postat av: Malin

Du får helt enkelt bli ett kamera freak och ha mkt inlägg med mkt bilder ;D

2010-02-04 @ 15:54:12
URL: http://malinsilver.blogg.se/
Postat av: M

Det är bara för att Jullan inte ska hamna efter ;)

2010-02-05 @ 08:58:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0