Anette - I feel just like I’m living someone else’s life

Oj oj oj. Jaa kvällen slutade väldigt tidigt igår för min, julia och fannys del. Vi tog oss inte in på Nocks för att det var fullt vid 10. Ibland hatar jag bara skellefteå. Varför går folk ut så himla tidigt? ÅÅH. Aja. Så vi var på KFUM ett tag men där sög det verkligen så vi åkte hem kl 12, käkade lite mackor sen såg jag ett avsnitt outsiders men somnade i slutet. Var helt slut.

Nu ska jag hasa mig över till morfars lägenhet. Ska städa lite till. Är dödstrött. Funderar på att ta en powernap innan. Ska vara på gymmet klockan 3. Så, ja det står på schemat idag. Sen får vi se vad som händer ikväll! Puss


Kommentarer
Postat av: nathalie

i love u

2010-02-13 @ 18:28:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0