Anette - Fever in the morning

Var galet trött idag på väg hem från skolan..Höll på att somna på bussen. Eller snarare så slumrade jag till några gånger. Tur att jag var medveten om vart jag var iaf. Hade inte varit så himla peppad på att åka rundan en gång till. När jag kom hem gick jag iaf och la mig. Somnade efter en sekund. Och nu har jag vaknat med en huvudvärk och en mage som skriker. Inte ok...


Vad tycker ni om min nya hårfärg? (gillar mitt ansiktsutryck...not)

Simon med långt hår och mittbena...

Simon som Kissies gayfriend...

Simon med krullig lugg...

Fysiklabb

Jag smygtog en bild på Anders och mig. hehe...

Fjortisblicken...

Jag blir tokig på mattelektionerna

Hur mycket förstår man av det här tex?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0