Anette - Don't stop me

Känner att jag haft lite dålig uppdatering idag... Har iallafall hängt med Simon efter skolan. Vi slutade vid ett, gick på stan ett tag, sedan gick vi på ica och köpte en massa gofika som vi tryckte hemma hos honom medan vi sjöng singstar och snackade en massa skit. Hehe. AAh... Sedan hade jag sånglektion i över en timma, hade en massa låtar att gå igenom. Missade bussen så jag fick sitta och vänta en halvtimma. Kom hem, bytte om till träningskläder och for ut och sprang. Gick sjukt bra ända tills mitt knä paja... fan. Fick lov att gå sista biten. Jag sprang då så att det smakade blod i halsen. Helt rätt! Ändå strongt av mig att springa i -15!

Ska hoppa in i duschen nu. Eller ska först käka lite rostad majs=) MUMS
PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0