Anette - Do you really feel the way I feel?

Tjenamors! Idag vaknade jag av att mor min kom in på mitt rum och säger "varför har du datorn i sängen?". Jag satt med laptopen i sängen igår kväll innan jag la mig. Men tydligen så hann jag somna innan jag hunnit stänga av datorn. Friskt? Jag minns att jag la ner skallen på kudden och tänkte stänga av datorn. Men jag måste somnat på en sekund. Shit så trött jag måste varit.

Har iaf varit i moffas lägenhet hela dagen och städat. Börjar bli ganska så klar snart. Patrik och mamma ska dit efter middagen och plocka bort en massa saker, och undertiden ska jag fara och träna. Sen ska jag tillbaka dit igen och skura golv och dammsuga. Blir nog bra det.

Nu väntar min hungriga mage på plättar. Guuud så gott det kommer bli. Smör och socker på är gaaalet gott;D


Johanna med 3d glasögon på en pub i umeå=)

Julafton

Råttan=)

Man måste ju klä sig ordentligt... vill ju inte frysa!

En randombild

Två muppar på skolan...

Skoolaa outfit

Stenen förstörde våran skotertur...stackars pappsen, flög som en vante

Titta så svullen näsa... pappsen då

Vi tittade på en elak häst... hemsk

Skotern pajja

I lördags, jag och stenis

Sådär ja. Nu har ni fått lite mobilbilder=) har inte världens bästa kamera men. Dom duger!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0