Anette - bom pow

Raj raj raj... har inte mycket för mig just nu. Och det är väl inte så konstigt heller när klockan börjar närma sig ett en söndagkväll eller ska jag säga måndagmorgon? Blir det här söndag natt eller måndag morgon? Hm.. har alltid undrat det! Söndag natt säger man väl hellre än måndag morgon? Eller?

Aja, tänkte dela med mig av några saker som ni kanske inte visste om mig!

Jag är väldigt rädd för mörker. Har alltid varit det. Fick gå i terapi när jag var liten. De skulle allstå få mig att bli mindre mörkrädd. Och de lyckades delvis. Klarar iaf av att gå ner för trappen själv om det är släckt i källaren. Och jag klarar även oftast av att sova själv med alla lampor släckta! Oooh

Är livrädd för getingar. Finns typ inget värre. Har aldrig själv blivit stucken... men det ser inte så mysigt ut. Har varit med när Julia blev stucken för några somrar sen. Inte ball. Så getingar brukar vara med i mina mardrömmar då och då. Speciellt på sommaren. Och nu menar jag allvar. De finns verkligen på riktigt i mina drömmar!?

Jag är väldigt vidskeplig. Tror jättemycket på spöken och tokiga händelser. Direkt jag hör nått mystiskt ljud så tror jag alltid att det är ett spöke eller nått ont som ska göra mig illa. Är allstå en anledning till att jag är tokigt mörkrädd.

Jag hatar att vara ensam. Det är typ det värsta jag vet. Det är tråkigt och man blir rastlös. Klarar inte av att bara sitta hemma en kväll. Då skulle hela dagen kännas så ovärd. Men jag tror verkligen att jag skulle behöva det. Kommer annars dö i hjärtinfarkt.

Jag biter på mina naglar. Måste verkligen sluta. Ibland lyckas jag, men då bryts typ en nagel av och då är allt igång igen. Bita bita bita. Jag biter väldigt ofta då jag är nervös. Pappa målade på "stopp och väx" då jag var liten. Det smakade verkligen skit. Men trots det så gnagde jag bort nagellacket och fortsatte sedan att bita. FRISK?

Nu orkar jag inte skriva mer. Det där blev bara dåliga saker. Typ dåliga vanor osv... men men. Jag är en rädd liten nagelbitare verkar det som.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0