Anette - Back in business

Ser att det varit lite dåligt med bloggandet för min del. Men jag ska dela med mig av vad jag har haft för mig. För att jag kan lova att jag inte har haft tid över huvudtaget att skiva på bloggen. Jag är delaktig i Baldershowen och vi har haft övning från 09.00-21.00 varje dag sen i måndags. Och när jag kommit hem har jag antingen stupat i sängen eller behövt plugga till prov. Och i fredags tog jag morgonflyget till stockholm med klassen. Vi hälsade på riksdagen och var på kungliga tekniska museet. Mycket trevligt. Men sedan blev det en hel del shopping också. Kom hem idag kl 16.30. Tryckte mat, åkte till nordanå och repade inför konserten. Så nu sitter jag här hos von anka och skriver mitt första inlägg på länge. Ska nog dra mig nu.

Kom gärna och titta på showen. Imorgon kl 19.00 på Nordanå!

Bilder från sthlm kommer!

Svar till tittare på baldershowen: Min skjorta är köpt på gina tricot!=)


Kommentarer
Postat av: Anonym

bilderna finns på min blogg

2010-03-01 @ 17:06:24
URL: http://idamatildasisth.blogg.se/
Postat av: Lajsa-Bajsa

Varför har alla andra klasser utom våran fått göra nånting roligt i 3an?!?!

De roligaste vi kom var att de pratades om att vi kanske skulle ha fått besöka ishotellet i Jokkasjervi (stavning?) och de blev som sagt inte av!

Orättvist tycker jag!

Nog för att jag klarar mig utan ett besök i rikdsagen, men kungliga tekniska museet kan ju ha varit kul att se

2010-03-01 @ 22:26:28
URL: http://nyleen.blogg.se/
Postat av: tittare från showen

mycket bra sjunget av dig! måste bara få fråga var skjortan du hade på dig är köpt? :)

2010-03-01 @ 22:32:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0