Anette - A feeling

Nåå, vad tycker ni om våran nya design? Jag tyckte våran förra var lite tråkig, ful och mörk... Så jag tog tag i saken och gjorde en ny. Kanske inte någon speciell men jag vet inte om jag vill ha någon speciell. Så med lite knep knåpade jag ihop den här!

Nu har jag suttit och planerat mitt träningsschema. Det blev ganska bra. Dock träning varje dag... Men ska det vara så ska det. Läste på en massa hemsidor innan det blev planerat. Så nu ska det tusan bli bästa resultat inför beach 10. Undrar hur detta kommer gå. Det är ju trots allt mig vi talar om. Nog om det...

Jag har haft väldigt tråkigt ikväll... Jag har varit och städat i moffas lägenhet till halv 8. Sen tog jag en liten promenad hem och satte mig en stund vid datorn. Efter det gick jag ner och duscha, och sen satte jag mig vid datorn igen och skrev ut mitt träningsschema. Och efter det gjorde jag headern till bloggen och nu sitter jag här och skriver. Mina planer inför kvällen blev nämligen ändrade. Och vad gör man inte då... jo datorn!

Imorgon börjar jag 11.15, skööönt! Ska ta kvart i elva bussen. Har inga lösa pengar till den.. shiet. Aja, det löser sig på ett eller annat sätt hoppas jag! Tänkte faktiskt börja samla ihop lite krafter för att hasa mig till sängen. Nog för att jag känner mig väldigt pigg. Har inte ens kommit in i fas 1 än...Allstå första trötthetsfasten. Det är den fasen då jag borde lägga mig. För om jag kommer in i fas 2 är det omöjligt för mig att somna, iaf om jag har någon att prata med. För då pratar jag i sinne. Slutar aldrig. Så man vill inte vara med mig när jag är i fas 2, kan jag lova!

Nä, nu måste jag sluta skriva. Annars orkar ni inte läsa. Så jag säger godnatt på er allesammans!


Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

Designen blev bra fkatiskt, gjort det själv eller? :)

2010-02-09 @ 00:58:20
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0