Anette - Hjärtat sitter utanpå, slår inte som det brukar slå

Nu ska jag ta och krypa ner i sängen min. Ska upp hyffsat tidigt imorgon för att hinna en sväng på stan innan jag börjar jobba. Har några ärenden att göra.

Måste bara få skriva ner en konversation mellan mig och en viss Tilda:
Jag "Sen ska vi till Koh Pangang på Beach Partyt"
Tilda "Ska ni? Jag tror jag såg ett program om det på tv. Det var massa som blev våldtagna och mördade där!"
Jag "Jaa, dit ska jag!"
Tilda "Gud vad kul!:)"

Hon menade dock inte så, utan hon menade mest "åh vad kul ni ska ha i thailand" inte "gud vad kul att ni ska dit och bli mördade och våldtagna" Ja, ni förstår. Eller jag hoppas att hon då inte menade så...
Nu säger jag godnatt :) Puss
Förövrigt så hittade jag den skummaste bilden. Vad gör Matte? Varför ser jag ut som en fjortis? Och varför dansar Jessica indiandansen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0