Julia - Why is everything, with you so complicated?

Helg igen och alltid lika skönt. Gårdagkvällen var en riktigt myskväll med chippe och dippe och film med älsklingen. Idag har jag varit på stan med föräldrarna och gjort lite ärenden, hittade även ett jättefint halsband på Åhlens som jag fastnade direkt.

Ikväll blir det mys igen, fast med brudarna. Måste planera det sista inför nyårs. Det som är planerat än så länge är att det blir husfest hemma hos Emelie med en massa folk. Vi vet dock inte hur vi ska göra med all mat som måste lags. Blir lite jobbigt att laga mat för 12 personer och då hålla det varmt också, så alla kan äta samtidigt!

Ha en trevlig kväll!

Så här ser min nya skjorta som jag köpte för någon dag sedan och även dagens köp, halsbandet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0