Julia - who's that chick?

Kvällen var tänkt som myskväll men slutade i städkväll, vad hände? Nu är det iaf fräscht i Andorsos lägga.

Kom även hem med en skjorta från MQ idag plus att min klänning som jag har kollat efter i evigheter äntligen kommit in på Nellys igen. Varför mår man så bra när man shoppar? Måste vara något stort fel på oss tjejer. Hoppas att förkylningen är borta imorgon så att jag äntligen kan börja träna ingen. Är sjukt less på att bara vara hemma på kvällarna. Blir så otroligt trött när jag inte tränar.

Imorgon är det skola mellan 9.30-10.00 sen blir det lunch med nettzorr på stan! God natt allihopa.

Haha tycker lite småsjukt att jag och Ellan är heta på den här bilden!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0