Julia - packa

Helloo, tisdag idag och den började inte bättre med en sovmorgon. Har sen varit i skolan för en kemilab och nu sitter jag här och kollar på top model. Ikväll är det ridning och sen måste jag packa lite inför Göteborg. Åker dit och hälsar på mormor och morfar på torsdag. Hoppas att staden har bra shopping att bjuda på! Blir nog att inhandla alla julklappar där.     Nu tänker jag ta mig något och äta, är vrålhungrig!

Helloo, tisdag idag och den började inte bättre med en sovmorgon. Har sen varit i skolan för en kemilab och nu sitter jag här och kollar på top model. Ikväll är det ridning och sen måste jag packa lite inför Göteborg. Åker dit och hälsar på mormor och morfar på torsdag. Hoppas att staden har bra shopping att bjuda på! Blir nog att inhandla alla julklappar där.    

Nu tänker jag ta mig något och äta, är vrålhungrig!

Kommentarer
Postat av: love&peace

Fin skjorta ^^



Jag har en tävling på min blogg där man kan vinna varor upp till 300 kronor från runns.se- kika gärna in och lycka till♥

2010-12-12 @ 00:46:44
URL: http://loveandpeace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0