Julia - Men hej

Heej på er alla. Har inte blivit mycket bloggande i helgen mina vänner men har ju som sagt vara i Gbg. Blir mer uppdatering ikväll, bland annat var jag har köpt! Blev inte så jättemycket men framför allt julklappar!

På lördagen när jag var på stan, så gick jag och mamma förbi Åhlens. Där såg vi ett bord fullt med en massa olika lösnaglar. På en skylt bredvid står det "Köp ett paket nu och få 20 % rabatt, så hjälper vår (någon kvinna) dig sen att sätta fast dem". Hon hjälpte då också till att hitta rätt modell som passade just mina naglar, eftersom det fanns så många olika. Så här blev det iaf! Ser ut som att jag har gelenaglar för endast 95 kr!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0