Julia - Gbg köp

Detta är några av sakerna som jag köpte i Göteborg, vill ju självklart inte avslöja mina julklappar! ;)


Har så mycket svart i min garderob, så kände att någon färg och varför inte rött skulle passa bra in. Tycker också att det var snyggt med svart foder eftersom man mest kommer att bära den med svart till.

Snurring, ringen i mitten går att snurra på!

Var egentligen sugen på denna i rött också men det kan ju vara kul att ha två olika modeller? Och som jag nämde tidigare innerforder som sticker ut i uppviket på armarna var cremevitt, inte så snyggt tycker jag om man har svarta kläder. 

Superduper snygg tunika, ser dock ganska tråkig ut på bilden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0