Anette - Not my day...

Hehe...idag har det inte varit min dag. Blev biten, tog på mig en ansiktsmask som man tydligen skulle SLITA bort gjorde SVINONT, min genväg till jobbet var igensnöad så jag fick lov att kuta runt som en galning för att hinna, fick astmaanfall när jag anlände, slog i huvudet i en kant på jobbet när jag skulle böja mig och plocka upp ett papper. Nu sitter jag och gör abslout ingenting.
Väntar på att telefonen ska ringa så att jag kan åka till Julias b-friend och hämta mina saker som jag lämnade i lördags. Behöver dom. Kanske stannar där och byter några ord med Julia, sen åker jag nog hem direkt igen :) Nej.. Mina planer gick i kras. Bilen är såklart inte hemma. Bra... mycket bra. ååååå som sagt, inte min dag idag. Kanske lika bra, skulle säkert krocka annars och bryta alla mina ben i kroppen. Ska istället ägna tiden som är kvar av dagen till att hitta ett lipsyl. I need it!!
Surläppen hänger idag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0