Anette - Jag ser det snöar det var väl roligt hurra? Nej

Är sliten. Sov till halv tre idag. Behövdes. Varför ska man bli sjuk den enda lediga helgdagen man har? Ovisst. Orättvist. Skulle bara vilja laga världens godaste maträtt. Typ pasta med någon sås, hur gott är inte det? Men självklart ska jag vara så tät i näsan så att jag inte kan känna smak. Jag äter allstå förgäves. Åh..
På julkalendern hängde det ett paket idag. Fick ett par långkallingar. Jag gillar det. Dom var lila. Gillar att gå omkring i det hemma. Hur skönt som helst. Men sen är det ju inte meningen att någon annan ska se dom. Bara dom här hemma. Kan visa bild på dom hehehe..
Min storasyster käkar upp min lillebrors ben. Fångade händelsen på bild.
Vi har börjat klä granen idag. Ska upp med mer ljus och mååånga bollar. Mys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0