Anette - I never asked you to change

Jag är trött...Vill sova. Men så blir det ju inte. Ska upp på solbacken och köpa mig en kamera för mina julklappspengar. Måste ju ha en hyffsat bra när jag ska åka iväg till paradiset. Och klockan 11.00 börjar jag jobba, på lunchen ska jag gå till Intersport och träffa Julia W. Vi ska titta på vandringskängor. Ja, idag är det fullt upp. Slutar jobba klockan 19.10 och då kommer jag vara dödstrött. Ska nog bara ligga framför tvn eller nått.

Igår var vi och såg Tron i 3D. Jag tyckte ändå att den var bra...tills duken slocknade! Där satt vi och väntade och väntade, men de fick inte igång duken så då fick vi två biobiljetter var! Ändå ganska värt tycker jag.

Nä nu ska jag göra mig i ordning och se om jag hinner vila i 10 minuter innan tåget går... puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0