Anette - Bite me

I morse hände det. Jag stod och gjorde i ordning mina mackor och skulle lägga på skinka. Men då såg jag att det var en äcklig sena i skinkan så jag slet bort det och tänkte att jag kunde ge det till hundarna. Så jag kallade på dom och båda kom springande. Eftersom Harry var så ivrig så började jag he ner handen mot honom, men vips så hoppade han upp och bet tag i min hand också. Jag tänkte bara "Oj, han bet mig i handen..." sen gick det 3 sekunder och då skrek jag "AJ HAN BET MIG I HANDEN KIM". Kim kom kutande från vardagsrummet och sprang iväg med mig till badrummet och började tvätta och plåstra. Nu är allt bra, utom att det dunkar i mina fingrar. Fan så ont.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0