Julia - då var det igång igen

Igår drog allvaret igång igen och det var med blandade känslor. Men efter första lektionen idag så kändes det mycket bättre, nu när man har börjat få lite koll på hur hösten ser ut osv. Hade otroligt tur också att jag fick tag i begagnade böcker, så istället för att betala kring 2500, kanske t.o.m mer, för all litteratur så fick jag mitt för 1000 kr. Det är inte billigt med läroböcker...

Efter skolan gick jag och fikade med Anders och nu sitter jag här och slappar vid tvn/ datorn. Ikväll står ridning på schemat och jag längtar skit mycket, för jag har inte ridit på hela sommaren. Hoppas bara att vi slipper regnet.

Någon som har förslag på någon bra serie att se? Jag och Anders har nu sett klart världens bästa serie, How I meet your mother, så om ni inte har sett det seeeee! Ni kommer inte att ångra er. Ge det två avsnitt, sen är ni besatt det blev iaf jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0