Anette - I'm here for you if you only care

Tjenare! Var ett tag sedan jag skrev. Men eftersom jag hängt med Julia och de andra tjejerna för de mesta så vet ni vad vi har hållit på med. Kan säga att jag mådde väl sådär igår efter lördagens impuls. Jag låg som fastfrusen i sängen ända till klockan 4 då jag hävde mig upp och klädde på mig, för då skulle jag iväg på konfirmationsmiddag. Där bjöds det på väldigt god mat, och efter ett tag kunde jag känna mig som en människa igen. När jag kom hem igen så dök J upp. Vi bestämde oss för att se film hos honom istället så vi satte på Shrek 2. Lika rolig som alltid!

Nu var det tänkt att jag ska gå och städa mitt rum och sedan gå ner och skriva upp mig på tvättlistan. Sen kanske jag ser Eclipse=) Men ikväll ska jag nog bara se tv! Först är det Fångarna på fortet och sen CSI NY och sen Sex education.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0