Julia - thursday

Gårdagens vaknades upp i Julias stuga, där vi tjejer var en aning slitna efter gårdagskvällen. Kvällen bjöd på många roliga punkter som spel, mycket skratt, prat och självklart min favvo som jag tjatade hela kvällen om, bad i badtunnan! Efter att ha stökat bort allt i stugan så begav vi oss in mot stan, där jag skulle träffa Anders. Det var Anders första dag i skolan på ja..... vääääldigt många år, så det var dags att inhandla nya grejer.

Jag fick även förfrågan i tisdags att gå model för carlings, så jag var även där igår och testade ut kläder, alltid lika nepigt att vi ihop alla outfits.. Modevisningen är iaf på lördag på CK kl 13.00. Bee there ;)

Kvällen slutade med jobb på Wayne´s. Känns skönt att vi har börjat om med kvällsöppet igen, men tyvärr så kommer nu hösten och vinter krypandes. Vars har sommaren tagit ivägen riktigt, kändes som att jag nyss tog studenten och nu är det typ höst ute.... Fast dock så älskar jag hösten! Speciellt kläderna, mysiga hemmakvällar med tee och någon bra film.



Nuuu lunch med Magda! Bye bye

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad ska du och Anette göra i höst? :)

2010-08-21 @ 17:02:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0