Julia - Sängliggandes

Då sitter man här hemma som en liten gamling... Igår efter att jag hade stigit upp ur sängen kände jag hur värken i ryggen började smyga sig fram mer och mer. Men det var när jag gick ner för trappen som det small till och det kändes som att min rygg hade gått av i två delar. Låg i soffan och kunde inte röra mig, kunde inte resa mig upp eller någonting. Det slutade med att vi ringde sjukvårdsupplysningen, för jag hatar att fara till akuten, och det visade sig att jag hade symtomen för ryggskott. Kan man ens få det när man är 19 år? Så jag tror inte riktigt att det är de som jag har fått men någonting i närheten. De på sjukvårdsupplysningen rekommenderade att jag skulle röra på mig så mycket som möjligt, men det är inte så lätt när det känns som en kniv som skär mig i ryggen varje gång jag gör en enda minsta felrörelse. Känns lite bättre idag, så jag hoppas att jag är återställd om några dagar. Eller det måste jag vara, för på torsdag åker jag till Sthlm och möter upp mammsen för att shoppa!


Nya armband som jag köpte i lördags från Snö of Sweden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0