Julia - lovley

Nu har jag äntligen varit hos en naprapat och knäckt till ryggen och även fått veta vilket fel jag har, så nu känns det som att jag sitter på moln och flyger. Känns också extra skönt nu att ryggen är fixad eftersom jag åker till Estocolmo imorgon! Min saftiga lön satt inte heller fel att få in på kontot idag. Mindre kul är dock att 500 kr av de pengarna var jag tvugen att lägga ut på bensin... men jag får väl vara glad att jag har en bil, inte alla som har det.

Var hos frissan igår och fixade till mitt min snygga rallybana jag hade mitt på skallen plus att jag gjorde lite mörkare slingor och en mörkare nyans på håret. Så nu är jag redo för hösten! Ska troligtvis göra håret lite mörkare till hösten/vintern, så därför var det här en bra start så att jag inte får en chock sen och ångrar mig direkt.

Fick även en förfrågan på vad jag och Anette ska göra i höst. Jag ska läsa tekniskt basår här i Ske-å och ska samtidigt fortsätta jobba på Wayne´s. Vad Anette ska göra kan hon nog svara själv på :)

Jag och Jannie in Turkey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0