Anette - Will you catch me if I fall?

Kom just hem från en powerwalk med Magda, Julia, Julia och Emelie. Blev en lite längre runda för mig julia och julia för de andra fick lov att gå av olika orsaker. Idag köpte jag ett pulsband på jobbet. Ska börja med pulsträning. Det sägs vara väldigt effektivt. Och jag är less på allt som inte funkar. Så nu ska jag prova nått nytt och man kan ju bara hoppas att det ska fungera. Nu ska jag alltså ut och träna 6 ggr i veckan! Blir nog bra det!

Nä här kan jag inte stanna längre, måste in i duschen sen bädden. Jobb imorgon klockan 06.30... Men jag kan lägga upp lite bilder från förrförra fredagen då vi var ute i Julias "stonies" stuga. Det var väldigt mysigt och trevligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0