Anette - I look up to the sky

Jag skämmer ut mig i princip varje dag på jobbet. Förra veckan skulle jag göra ett utrop i hela butiken till alla i personalen och var väldigt stressad, så här gick det:

Jag: Ett kundmeddelande...NEJ!!! "klick"
2 sekunder senare
Jag: Ett personalmeddelande, kan Mattias komma till kassan. Mattias till kassan! "klick"
Fick sedan gå med rött ansikte, och alla skratta....

Kom på att jag inte betalat min räkning från photomic...attans. Pappa och mamma är inte hemma, väldigt typiskt. Jag var ändå ute i god tid och sa åt pappa att han skulle hjälpa mig, men han sa bara att det inte var så brottom. Det blev allstå så att vi sköt på det, och nu ska det betalas idag, och jag har ingen blekaste aning om hur man gör när man ska betala med nått himla bankgiro...fan skjut mig..eller skit i det. Gör det inte, för jag vill leva!


Kommentarer
Postat av: Lajsa-Bajsa

Idag stod du i en kvart och försökte få av ett larm tills jag kom och hjälpte dig och bara vända på larmet åt rätt håll så klick! Släppte de! Smart tjej ;) tur att kunderna inte skrattade så högt :P

2010-08-10 @ 22:39:07
URL: http://nyleen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0