Anette - Do you feel like a man when you push her around?

Idag vaknade jag alldeles för sent. Såg att det var dåligt väder så det gjorde inte så mycket. Tänkte att det var en perfekt dag att ta tag i mitt rum. Nu har jag bara golvet kvar, så ska plocka upp dammsugaren. Börjar även bli lite smått hungrig. Ska nog göra i ordning middagen, sen ska jag ut och gå med Julia. Efter det har jag inga planer, förmodligen blir det häng framför tvn innan jag säger godnatt. Det var min dag i ord.

Gårdagen...Ja vad ska man säga. Jag blir typ äcklad av att tänka på smaken och lukten. Det var riktigt vidrigt måste jag få säga. Förstår inte hur någon kan tycka det är gott. Smakar som att slicka på fiskfjäll typ. Ja, eller liknande. Det smakar iaf som fisk luktar. Och jag påstår att mat både ska lukta och smaka gott. Men det gör inte det här. Och därför kan jag inte äta det heller, samma sak med surströmming. Det blev våfflor för min och Julia s del.

Bilder kommer med julia sen


Kommentarer
Postat av: nathalie

& där har vi anledningen till att jag fortfarande inte har smakat sushi... bläää

2010-08-10 @ 03:49:29
URL: http://nattilou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0