Anette - DJ got us fallin' in love

Var för ett tag sen ute och gick med Julia. Blev en kort promenad idag, dvs broarna. Det var tänkt att jag skulle följa med henne och träna pump efter det, men jag hittade inte mina inneskor. Förmodligen är dom hemma hos mamma i den träningslådan, så är det att ha två hem.. Men vi bestämde oss för att vi skulle ta det en annan dag. Eftersom jag inte hunnit hem efter jobbet så var jag vrålhungrig! Stekte upp falukorven som låg i kylen så att jag har mat till imorgon också. Imorgon blir det stress som vanligt, direkt efter jobbet ska jag vara på festen! Blir nog inte klar förän just efter 8 iaf.

Nu ska jag ta mig en dusch och sedan utforska min garderob efter nått att ha på sig imorgon! Puss


Kommentarer
Postat av: jossan

e det mig jag skådar?

bilen e så mörk så jag ser knappt om jag e me

2010-08-15 @ 18:27:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0