Julia - Thailand 2

Försöker ladda upp lite bilder som jag har lagt in på datorn, men det går inget vidare kan jag meddela... Vi har nu kommit till vår tredje ö, Koh Tao (sköldpaddeön), på vår resa och det är ruggigt varmt och skönt (jag hoppas att ni där hemma blir avundsjuka). Imorgon ska vi till en strand som heter Shark bay där man tydligen kan snorkla med hajar, inte farliga hajar då! Men frågan är om jag vågar gör det ändå.. vi får se helt enkelt. Börjar få lite hemlängtan nu när jag ser alla festbilder från mina kompisar där hemma. Miss you!

Ska försöka lägga in bilder imorgon istället och se om det går fortare då. Godnatt

PS: Härligt att AIK leder! Vi följer matcherna troget här från Thailand ;)

Saknar dig Anders!


Kommentarer
Postat av: Anders

Och jag saknar dig Julia!

2010-04-04 @ 10:36:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0