Julia - Hometown glory

Dagen började med att jag skulle vara kl sju på stallet, kul... nej. Men det gick iaf bra, hade duktiga medhjälpare! Nu ska jag snart bege mig för att se Anders match en snabbis, för att sedan fara tillbaka till stallet och släppa in hästarna.

Gårdagen spenderades hemma hos Emelie med en massa brudar. Blev bland annat lite bestämmelse om valborg osv. Innan Emelie var vi och spelade bowling, gick ovanligt bra kom till t o m över skammgränsen 100! Men självklart så slog ingen Emelie, vilken stjärna hon är alltså. Du borde kanske satsa på bowling Emelie? Ikväll ska jag nog bara mysa med Anders tror jag. Hare braa


Torsdagens köp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0