Julia - here i go again

Aahhh, fy skämmes på mig för att jag aldrig skriver, ni måste verkligen tycka att jag är skit tråkigt.. meen jag har varit sjuk nu fram och tillbaka i evigheter och massor i skolan, så jag har faktiskt anledningen till att säga att jag inte har haft tid helt enkelt. Det har verkligen slitit på mig att vara sjuk såhär länge, och det verkar aldrig bli bättre heller. Så idag tog jag mig i kragen och ringde vårdcentralen för att boka in en läkartid, så att jag får veta vad jag har för fel och förhoppningsvid bli frisk någon gång. Hoppas verkligen inte att jag har fått samma sak som Jack hade på mitt jobb, har var förkyld i över ett halvår och läkarna hittade inget fel... hoppas hoppas inte.

Har även hunnit en sväng på stan idag, blev några ytterligare prylar till garderoben. Ska försöka slänga in ett kort på dem imorgon.

OCH grattis till Natha igen som fyller 20 år idag! Puss på dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0