Julia - Wednesday

heej, onsdag är snart slut och det är inte länge kvar nu tills jag fyller år! Det enda tråkig är att jag typ inte har önskat mig något... Önskar mig alltid något under de månaderna som jag inte fyller år, men nu när jag gör det så kommer jag självklart inte på någonting. Det får bli en överraskning vad jag får helt enkelt.

Vi håller på med 2:a världskriget nu på historia och idag såg vi en film om en tant som klarat sig från en av koncentrationslägren. Fyfan vilket helvette som dem har varit med om! Man tror inte att det är sant när man ser det, hur har sådant här kunnat inträffa? Jag började seriöst må dåligt när jag såg bilderna på alla smala undernärda människor, usch så hemskt. Men det är fruktansvärt intressant! Ser så sjukt fram emot provet.

Kvällen började med core på 360, efter det så hämtade jag ut mina skor som jag ska ha till balen och ev. till studenten. Jag står nu och bakar min tårta som jag ska ha till mitt släktkalas imorgon. Det jobbiga är bara att tårtan består av maräng och varje maräng botten ska vara i ungen i en timme.... blir väl klar vid midnatt någon gång!





Vad tycker ni, ska jag ta bort rosetten eller låta den sitta kvar? Vad är snyggast?


Kommentarer
Postat av: Fanny

ta bort ;)

2010-04-28 @ 22:29:01
URL: http://fannyk.blogg.se/
Postat av: Carro

Tycker typ att du ska ha kvar rosetten, då blir dom som ännu mer stiliga ;)

2010-04-29 @ 12:11:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0