Anette - Where did I go wrong?

Angelica drog nyss. Vi bestämde oss för att sminka varandra...och eftersom vi sminkar väldigt olika så tyckte vi att vi såg helt sjuka ut. När hon sminkar sig själv blir det ju jättebra, men jag är verkligen inte van vid såhär mycket smink. Jag ser typ ut som en tvättbjörn. Själv tyckte jag att hon blev sjukt snygg, lite sådär mystisk och sofistikerad. Hon skulle lätt få 200 killar efter sig;) hehe. Men man är fan inte van att nån annan ska sminka en... nej jag överlåter det till mig själv.

Bara för att det är tråkigt att återberätta nått halvkul...Men jag skriver det ändå, bara för att minnas senare i livet hur fula man varit och vad jag har haft för mig i livet.

(Angelica har köpt en pucko)
Jag: Du måste ju skaka den först (demonstrerar med skakningen)
Angelica: Haha! Fatta kolsyran nu...eller det är ju ingen kolsyra i haha!
Anette: Pucko!
...3 sekunder....
Båda: HAHAHAHAHA Pucko!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0