Anette - What we have is worth first place in gold

Hallå där! Kom hem från jobbet för ca en timma sedan. Har jobbat benen av mig. Kan typ inte gå längre... AAAh. Sitter och äter en b&j i väntan på att Angelica ska komma och hämta mig när hon slutar jobba, slutade två timmar före henne, yes! Vi ska dra hem till henne och se hockeyn och äta pizza. Efter det ska vi plocka upp Pernilla sen bär det av hem till mig för att mysa framför tvn. En Fanny dyker även upp då hon är klar:D Det här kan bara bli bra! Ska snart gå och tvärduscha. Kan lova att mina fötter inte doftar gott efter några timmar i arbetsdojjorna. Blä! Nä, dom är ingådda. Nog om det... Har sjukt ont i halsen, hade till och med lite feber imorse. Men jag sa åt mig själv att inte skjåpa mig. Så nu är jag väl frisk antar jag!? Min dator är cp så jag kan inte lägga ut några bilder:S Sorry

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0